Logo
  • O nas
    • Aktualności
    • Kim jesteśmy
    • Zespół
    • Opinie
  • Szkolenia
    • Szkolenia otwarte
    • Szkolenia dedykowane
    • Szkolenia dofinansowane
    • Doradztwo
    • Akademia Managera
  • Grupa Zakupowa
  • Agencja HP
  • Program Moje Hotele
  • Kontakt
  • Logowanie

Guest experience – kluczowa rola recepcji | 01-02.08.2025

  • Strona główna

Guest experience – kluczowa rola recepcji | 01-02.08.2025

Img

Kategoria

Recepcja

Cena

2 500zł

Termin

2025-08-01

Czas trwania

2 dni
Strona główna / Najbliższe Szkolenia / Recepcja / Guest experience – kluczowa rola recepcji | 01-02.08.2025
0 kursant
  • Przegląd
  • Program kursu
  • Instruktor

PROWADZĄCY:

Krystyna Rozpara

Grupa docelowa szkolenia:

Właściciele firm, pracownicy hotelarstwa w szczególności recepcjoniści

Forma szkolenia:

Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana

Miejsce szkolenia:

Gdańsk

Cena:

2500,00 zł – netto, 16h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg

  • Czym jest dla Was Wasza praca: rola, cel, wartość?
    Brak części w tej sekcji
  • Organizacja pracy w recepcji
    Brak części w tej sekcji
  • Procedury przydatne w dziale recepcji
    Brak części w tej sekcji
  • Jak wyeliminować najczęściej popełniane błędny w dziale recepcji?
    Brak części w tej sekcji
  • Savoir-vivre hotelowy
    Brak części w tej sekcji
  • Typy gości hotelowych
    Brak części w tej sekcji
  • Zasady budowania relacji
    Brak części w tej sekcji
  • Budowanie niezapomnianych wspomnień Gości
    Brak części w tej sekcji
  • Budowanie lojalności Gości
    Brak części w tej sekcji

Instruktor

Awatar użytkownika Krystyna Rozpara

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Kulturoznawstwa. Praktyk hotelarstwa z 20 letnim doświadczeniem zawodowym w branży. Swoją pasję do podróżowania i poznawania ludzi rozwijała w międzynarodowych cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach w Polsce i za granicą oraz liniach lotniczych. Doradzała w zakresie budowy, remontów i otwarć obiektów hotelowych i aparthoteli. Praktyk w zakresie zarządzania operacyjnego pionami sprzedaży, recepcji, służby pięter i gastronomii. Specjalizuje się z zakresie obsługi recepcji: bezpośrednia obsługa gościa, kreowanie niezapomnianych doznań podczas pobytu (guest experience) oraz efektywnej sprzedaży usług hotelowych. Swoje szkolenia przeprowadza w oparciu o autorski program wykorzystując elementy relaksacji i jogi w biznesie. Współpracowała m.in z: Fabryka Wełny Hotel & SPA, Novotel Łódź Centrum, Holiday Inn Łódź, Andel's Łódź. Dyplomowany Instruktor „Relaksacja i joga” – tytuł zdobyty na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Na co dzień kieruje się zasadą Alberta Camusa "Usuń ze swojego słowika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Twoje życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.". Trener w Hotelach PLUS.
2 500zł

Popularne szkolenia

Procedury operacyjne w Hotelu i Gastronomii | 16-17.06.2025

Procedury operacyjne w Hotelu i Gastronomii | 16-17.06.2025

Warsztaty kelnerskie z technikami sprzedaży w branży gastronomicznej | 16-17.06.2025

Warsztaty kelnerskie z technikami sprzedaży w branży gastronomicznej | 16-17.06.2025

Rentowna gastronomia food cost i bar cost bez tajemnic | 23-24.06.2025

Rentowna gastronomia food cost i bar cost bez tajemnic | 23-24.06.2025

Ochrona danych osobowych w branży HoReCa – RODO | 16-17.06.2025

Ochrona danych osobowych w branży HoReCa – RODO | 16-17.06.2025

Pokaż wszystkie

Kategorie szkoleń

  • Recepcja
  • Gastronomia
  • Sprzedaż
  • Marketing
  • Ogólne
  • Zarządzanie

Regulaminy i klauzule

Polityka prywatności

Regulamin serwisu

Regulamin usług

Klauzula informacyjna

Kodeks etyki firmy Hotele Plus

Zapraszamy do subskrypcji naszego newslettera

[FM_form id="1"] Podając swój adres e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie od Hotele i Gastronomia Plus sp. z o.o. drogą elektroniczną informacji handlowych, dotyczących produktów i usług w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18.07.2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz.1422 ze zm.)

Biuro: 
+48 797 484 283
biuro@hoteleplus.pl

Adres biura obsługi:
Hotele i Gastronomia Plus
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów

Adres do korespondencji:
Hotele i Gastronomia Plus
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów

Odwiedź nas na:

  • facebook
  • linkedin
  • youtube

Szkolenia:
+48 661 545 557
szkolenia@hoteleplus.pl

Dane firmy:
Hotele i Gastronomia Plus Sp. z o.o.
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów
NIP: 5170364608

Marketing:
+48 798 876 893
marketing@hoteleplus.pl

 

Dla zapewnienia jak najlepszej jakości usług, ta strona korzysta z ciasteczek. Prosimy, potwierdź zgodę, na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności