Logo
  • O nas
    • Aktualności
    • Kim jesteśmy
    • Zespół
    • Opinie
  • Szkolenia
    • Szkolenia otwarte
    • Szkolenia dedykowane
    • Szkolenia dofinansowane
    • Doradztwo
    • Akademia Managera
  • Grupa Zakupowa
  • Agencja HP
  • Program Moje Hotele
  • Kontakt
  • Logowanie

Aktualności

  • Strona główna
  • Aktualności
Img

7 maja 2019

Szkolenie SPA Revenue Management

  • Hotele Plus
  • Brak komentarzy do Szkolenie SPA Revenue Management

Zapraszamy na 16-godzinne szkolenie otwarte SPA Revenue Management, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób nowe techniki RM mogą zmienić SPA w przychodowy biznes.Szkolenie odbędzie się w dniach 3-4 czerwca w Kołobrzegu, a poprowadzi je Anna Tafelska – absolwentka AWF o specjalizacji Hotelarstwo. Praktyk Hotelarz, związana z branżą od 2007r.Anna Tafelska pracowała na stanowiskach kierowniczych i pełniła funkcję MOD w rozpoznawalnych cztero i pięciogwiazdkowych Hotelach Spa. Obecnie współpracuje z ponad 75 Hotelami Spa na terenie całej Polski, dzięki czemu doskonale zna specyfikę funkcjonowania różnych obiektów usługowych i hotelowych dla których prowadzi szkolenia personelu i kadr kierowniczych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i motywowania oraz organizacji pracy. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania personelem i zarządzania przychodami usług SPA. Pasjonatka wellness i promocji zdrowia. Od 20-tego roku życia czynny Instruktor Fitness, współtwórca programu HEALTHY WORK, dzięki czemu każde szkolenie urozmaicane jest prozdrowotnymi ćwiczeniami co powoduje, że podczas szkolenia nie ma miejsca na znużenie lub ból pleców po wielogodzinnych wykładach.

PROGRAM SZKOLENIA:
– Czym jest prawdziwe SPA
– Pojęcie Revenue Management SPA i jego wskaźniki
– Jak wyliczyć rentowność salonu SPA
– Narzędzia do zarządzania przychodem
– Techniki planowania obłożenia SPA
– Gdzie i jakiego klienta pozyskać
– Planowanie budżetu SPA
– Techniki sprzedażowe dla kierowników SPA: crossselling, upselling i więcej;
– SPA Menu Engeneering czyli jak powinno wyglądać skuteczne SPA menu
– Jak zbudować ofertę pakietów
– Jaki zastosować system wynagrodzeń
– Jak naliczać prowizje personelu

Szczegóły i informacje o zapisach dostępne są tutaj.

Hotele Plus

Hotele Plus

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Aktualności

Thumb

Inwestycje w dywersyfikację działalności sektora HoReCa – zmiany

Przez Hotele Plus
Thumb

Wyniki naboru KPO HORECA

Przez Hotele Plus

Kategorie szkoleń

  • Recepcja
  • Gastronomia
  • Sprzedaż
  • Marketing
  • Ogólne
  • Zarządzanie

Regulaminy i klauzule

Polityka prywatności

Regulamin serwisu

Regulamin usług

Klauzula informacyjna

Kodeks etyki firmy Hotele Plus

Zapraszamy do subskrypcji naszego newslettera

[FM_form id="1"] Podając swój adres e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie od Hotele i Gastronomia Plus sp. z o.o. drogą elektroniczną informacji handlowych, dotyczących produktów i usług w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18.07.2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz.1422 ze zm.)

Biuro: 
+48 797 484 283
biuro@hoteleplus.pl

Adres biura obsługi:
Hotele i Gastronomia Plus
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów

Adres do korespondencji:
Hotele i Gastronomia Plus
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów

Odwiedź nas na:

  • facebook
  • linkedin
  • youtube

Szkolenia:
+48 661 545 557
szkolenia@hoteleplus.pl

Dane firmy:
Hotele i Gastronomia Plus Sp. z o.o.
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów
NIP: 5170364608

Marketing:
+48 798 876 893
marketing@hoteleplus.pl

 

Dla zapewnienia jak najlepszej jakości usług, ta strona korzysta z ciasteczek. Prosimy, potwierdź zgodę, na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności