Logo
  • O nas
    • Aktualności
    • Kim jesteśmy
    • Zespół
    • Opinie
  • Szkolenia
    • Szkolenia otwarte
    • Szkolenia dedykowane
    • Szkolenia dofinansowane
    • Doradztwo
    • Akademia Managera
  • Grupa Zakupowa
  • Agencja HP
  • Program Moje Hotele
  • Kontakt
  • Logowanie

Skuteczna sprzedaż i budowanie relacji 07-08.04.2025

  • Strona główna

Skuteczna sprzedaż i budowanie relacji 07-08.04.2025

Img

Kategoria

Ogólne, Sprzedaż, Zarządzanie

Cena

2 500zł

Termin

2025-04-07

Czas trwania

2 dni
Strona główna / Najbliższe Szkolenia / Zarządzanie / Skuteczna sprzedaż i budowanie relacji 07-08.04.2025
1 kursant
  • Przegląd
  • Program kursu
  • Instruktor

PROWADZĄCY:

Katarzyna Jędruszczak

Grupa docelowa szkolenia:

Osoby indywidualne pragnące podnieś lub uzupełnić swoją wiedzę z zakresu sprzedaży, właściciele firm, managerowie, nowo mianowani managerowie oraz osoby z krótkim stażem w nowej roli. Dla osób przygotowywanych do awansu na stanowisko managerskie szczególnie w dziedzinie sprzedaży.

Forma szkolenia:

Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana

Miejsce szkolenia:

Gdańsk

Cena:

2500,00 zł – netto, 16h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg

  • Produkt/ usługa która sama się sprzedaje ?
    Brak części w tej sekcji
  • Cechy super sprzedawcy.
    Brak części w tej sekcji
  • Jakie są główne techniki finalizacji sprzedaży oraz jak je stosować ?
    Brak części w tej sekcji
  • Czym jest planowanie.
    Brak części w tej sekcji
  • Analiza danych własnych i rynku.
    Brak części w tej sekcji
  • Proaktywna sprzedaż.
    Brak części w tej sekcji
  • Techniki sprzedaży bezpośredniej.
    Brak części w tej sekcji
  • Techniki sprzedaży telefonicznej.
    Brak części w tej sekcji
  • Radzenie sobie z obiekcjami.
    Brak części w tej sekcji
  • Jak dobrze zamknąć sprzedaż.
    Brak części w tej sekcji
  • Zarządzanie relacjami i guest experience.
    Brak części w tej sekcji
  • Raportowanie.
    Brak części w tej sekcji
  • Działania po-sprzedażowe.
    Brak części w tej sekcji
  • Budowanie trwałych relacji biznesowych.
    Brak części w tej sekcji

Instruktor

Awatar użytkownika Katarzyna Jędruszczak

Jest psychologiem pracy i HR (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) z ponad 10-letnim doświadczeniem trenerskim i biznesowym. Specjalizuje się̨̨̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw w tym: doradztwie w zakresie rekrutacji, strategii szkoleniowych i rozwojowych, ocen pracowniczych oraz zarządzania talentami. Realizuje treningi i warsztaty dla pracowników działów kadr i HR. Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów. Poza pracą jako trener, Katarzyna Jędruszczak pracowała jako handlowiec, project manager oraz dyrektor sprzedaży i dyrektor zarządzający. Współwłaścicielka dwóch sklepów internetowych, mocno zainteresowana rozwojem rynku e-commerce w Polsce. Jej ulubionym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową- taka współpraca z Klientem, że klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleci ją innym.
2 500zł

Popularne szkolenia

Procedury operacyjne w Hotelu i Gastronomii | 16-17.06.2025

Procedury operacyjne w Hotelu i Gastronomii | 16-17.06.2025

Warsztaty kelnerskie z technikami sprzedaży w branży gastronomicznej | 16-17.06.2025

Warsztaty kelnerskie z technikami sprzedaży w branży gastronomicznej | 16-17.06.2025

Rentowna gastronomia food cost i bar cost bez tajemnic | 23-24.06.2025

Rentowna gastronomia food cost i bar cost bez tajemnic | 23-24.06.2025

Ochrona danych osobowych w branży HoReCa – RODO | 16-17.06.2025

Ochrona danych osobowych w branży HoReCa – RODO | 16-17.06.2025

Pokaż wszystkie

Kategorie szkoleń

  • Recepcja
  • Gastronomia
  • Sprzedaż
  • Marketing
  • Ogólne
  • Zarządzanie

Regulaminy i klauzule

Polityka prywatności

Regulamin serwisu

Regulamin usług

Klauzula informacyjna

Kodeks etyki firmy Hotele Plus

Zapraszamy do subskrypcji naszego newslettera

[FM_form id="1"] Podając swój adres e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie od Hotele i Gastronomia Plus sp. z o.o. drogą elektroniczną informacji handlowych, dotyczących produktów i usług w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18.07.2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz.1422 ze zm.)

Biuro: 
+48 797 484 283
biuro@hoteleplus.pl

Adres biura obsługi:
Hotele i Gastronomia Plus
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów

Adres do korespondencji:
Hotele i Gastronomia Plus
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów

Odwiedź nas na:

  • facebook
  • linkedin
  • youtube

Szkolenia:
+48 661 545 557
szkolenia@hoteleplus.pl

Dane firmy:
Hotele i Gastronomia Plus Sp. z o.o.
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów
NIP: 5170364608

Marketing:
+48 798 876 893
marketing@hoteleplus.pl

 

Dla zapewnienia jak najlepszej jakości usług, ta strona korzysta z ciasteczek. Prosimy, potwierdź zgodę, na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności